LMS'owy Interfejs Użytkownika to panel administracyjny do tworzenia i zarządzania bazą klientów i komputerów dostępny za pomocą przeglądarki internetowej. Umożliwia wprowadzanie danych komputerów, przypisanie ich do klientów i sieci. Definiowanie opłat i zarządzanie finansami sieci, Szybkie wyszukiwanie danych o klientach i ich sprzęcie. Sporządzanie korespondencji seryjnej do klientów, definiowanie praw dostępu dla użytkowników i ich haseł. Ponadto daje możliwość przeglądania statystyk wykorzystania łącza, a także tworzenia kopii bazy danych oraz zarządzania konfiguracją usług na serwerze. LMS-UI posiada także wiele innych możliwości, które w tym rozdziale zostaną opisane.
Po wpisaniu w przeglądarce adresu do strony z LMS'em, powita cię ekran logowania. Musisz podać właściwy login oraz hasło. Hasła w bazie danych przechowywane są w formie zaszyfrowanej.
Jeżeli jest to twoje pierwsze logowanie i nie masz jeszcze założonego konta, zostaniesz przekierowany do modułu tworzenia kont użytkowników. W tym momencie będziesz miał tylko dostęp do tego jednego modułu.
Poprzedni | Spis treści | Następny |
Dokumenty | Administracja |